Cucu BUN dah sampai!
Posting pada:  20 Sep 2006 ( 966 kali di baca )

Razzi Armansur menulis: Kemungkinan cucu BUN Sr. Walau apapun, kehadiran BUN Jr. amat menggembirakan kami sekeluarga. Sebagai mengingati BUN Sr. yang mati pada 1 April 2006, nama arnab baru yang kecil comel ini pun sama -- BUN (Arnabun).



Edika dan Ezika sangat gembira, seperti mendapat adik. BUN adalah ahli keluarga. Bagi orang lain ia adalah arnab, bagi kami ia adalah ahli keluarga. Bun Jr. nampaknya lebih nakal dari Bun Sr. Walaupun baru beberapa hari, sudah berani menjelajah rumah dan kawasan-kawasan Bun Sr. Sudah pandai mengacau.

Kemungkinan besar adalah cucu BUN Sr. sebab beli dari orang yang sama -- siak Balai Islam TTDI. Warna, jantina, baka semua sama dengan BUN Sr. Cuma Bun Jr. lebih nakal dan manja.

BERLAH, satu lagi anggota keluarga kami sudah lama pergi. Mungkinkan kucing yang berusia 9 tahun itu sudah pergi tak kembali? Menurut kata ramai, kucing yang kita sayangi bila nak mati akan keluar rumah dan tak kembali. Puas kami mencarinya, ia memang sudah tak ada. Ke mana Berlah? Sementara ini BUN menjadi penghibur atas kesedihan kehilangan BUN Sr. dan Berlah!

 
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

Mutiara Kata

Kadang-kadang buku itu 'memilih' orang untuk membacanya

» Dari Filem Hurricane «

Hubungi

Arkib Artikel

Penaja








Mari Menderma







Web Kegemaran

Tetamu